Mijn naam is Preeti en ik heb mijn opleiding van de basisschool tot en met de 12de klas afgerond terwijl ik in Hope Home verbleef. Ik ben erg blij dat ik geslaagd ben voor de 12de klas met een score van de 1ste divisie.

Ik wil het management en het personeel van Hope Home uit de grond van mijn hart bedanken voor hun steun in iedere nieuwe fase van mijn leven.
Voordat ik werd opgenomen in Hope Home, was de financiële situatie van mijn familie erg slecht. Hierdoor was er geen mogelijkheid om te studeren. In Hope Home wonen heeft veel veranderingen gebracht in mijn leven. Ik kreeg de grootste kans, namelijk om te studeren.
Als vervolgstudie wil ik BSC Verpleegkunde gaan doen, het management van Hope Hope ondersteunt me volledig bij mijn toekomstige studie. Mijn doel is om mijn ouders en het management een trots gevoel te geven!