Sponsordiner

Een geslaagd sponsordiner voor het goede doel

Op donderdagavond 6 november vond voor de eerste keer een sponsordiner plaats ten bate van SHPI. In een sfeervolle ambiance, restaurant Concon in Elsloo, genoten de gasten van een heerlijk driegangendiner, mooie gesprekken en een inspirerend programma dat volledig in het teken stond van samen iets betekenen voor een ander.

De avond werd geopend door Luc en vervolgens hield de voorzitter een persoonlijk en betrokken praatje om het belang van het project nog eens te onderstrepen. Ook werden filmpjes getoond die lieten zien wat er dankzij eerdere acties al is bereikt en welke impact onze gezamenlijke inzet heeft.

De jongste deelneemster aan een reis van het bestuur naar India in 2024 deelde haar ervaringen. Haar enthousiasme en betrokkenheid herinnert ons eraan waarom we dit doen: om kansen te creëren voor zeer arme straatkinderen.

Een bijzonder moment was er voor de oprichter van de Stichting Jo Sieben. Hij is door het bestuur tot erevoorzitter benoemd!  

Wij willen iedereen die heeft bijgedragen aan deze onvergetelijke avond van harte bedanken. Samen hebben we niet alleen genoten van een fijne maaltijd, maar ook een waardevolle stap gezet richting een betere wereld. 

Totaal komt €1040 euro ten goede aan ons project. Een reactie van een aanwezige sponsor: Met veel plezier kijken we terug op de gezellige sponsoravond. Met heerlijk eten en mooie presentaties. Prima organisatie. Bedankt voor de uitnodiging.  

Hier doen we het voor.