Jo Sieben opnieuw in India

Beste vrienden, het bloed kruipt waar het niet gaan kan… 

Jo heeft een tijdje geleden besloten om weer een bezoek aan India te brengen. Op de luchthaven van Dehli is hij opgehaald door Lawrence en Manju.

Na een paar dagen rust is hij samen met Lawrence en Manju naar Hope Home gegaan om op 1 mei om samen met de kinderen lekker te eten. Eerst is hij naar het jongenshome gegaan om hun een hart onder de riem te steken. Iedereen is weer blij om Uncle Jo te ontmoeten. 

Tevens heeft Jo al kennis gemaakt met drie nieuwe meisjes, Anjali (7), Roshni (11) en Shreya (7). Er is wat vertraging voor de vier andere nieuwkomers. Nieuwe leden van het gouvernement moeten nog hun laatste stempels en toestemming geven. We houden jullie op de hoogte.